Haberler / Haber Arşivi
2018-2023 STRATEJİK PLAN 2. İZLEME VE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI. 11.01.2020 A- A A+

  İLKSAN 2018-2023 Stratejik Plan 2019 yılı 2. İzleme ve  Değerlendirme Toplantısı, Yönetim Kurulu Başkanımız Sn. Tuncer YILMAZ başkanlığında Yönetim Kurulu Üyelerimiz Sn. Hüseyin TORUN ve Sn. Metin ŞEYHOĞLU, Denetleme Kurulu Başkanımız Sn. Resul DEMİRBAŞ, Denetleme Kurulu Üyemiz Sn. İsa BARIŞ, Genel Müdürümüz Sn. Mintez ŞİMŞEK, Genel Müdürlük Yöneticilerimiz ve personelimizin katılımıyla gerçekleştirilmiştir.

  Yönetim Kurulu Başkanımız Sn. Tuncer YILMAZ’ın stratejik  amaç ve hedeflerimizin hayata geçirilen kısımları için özverili çalışmalarından dolayı İLKSAN çalışanlarına teşekkür konuşmalarının ardından Genel Müdürümüz Sn. Mintez ŞİMŞEK, Sandığımızın 2018-2023 Stratejik Planının Hedeflerine Ulaşma Düzeyinin İzleme ve Değerlendirmesi kapsamında;

  • Tüm Eğitim Camiasını Kapsayacak Bir Hizmet Modeli Geliştirmek” amacıyla Yeni hizmet modelleri konusunda finans çevreleri, üniversiteler ve akademik kadrolardan destek alındığı,
  • “Teknolojik Yeniliklere Açık Tam Donanımlı Bilişim Altyapısına Sahip Bir Kurum Olmak” amacıyla ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) sisteminin kurulması ve bu sistem içerisinde kurumun işleyişinde ihtiyaç duyduğu tüm modüllerin entegre edilerek kurum bünyesinde kullanıma alındığı, yöneticilerin karar alma süreçlerini kolaylaştırmak adına kurumsal raporlama (İş Zekâsı) sisteminin kurulduğu ve kullanıma alındığı, kurumsal olarak tüm Sandık üyelerinin iş ve işlemlerini elektronik ortama taşıyarak (online başvuru sistemi, e-devlet uygulamaları vb.) tüm başvuruların elektronik ortamda online olarak alınmasının sağlandığı, donanımsal teknolojik altyapının günümüz teknolojisine uygun olarak yenilenerek sanal sunucu parkı ile iş sürekliliğine uygun, entegre çalışacak veri depolama merkezi oluşturulduğu,
  • “Tüm Üyelerine Ulaşabilen ve Tüm Üyelerinin Ulaşabildiği Bir Kurum Olmak” amacıyla Üye Bilgi Sisteminin sürekli güncellenmesine yönelik bir Sistem altyapısı kurulduğu, çağrı merkezi kapasitesinin arttırılarak üyelere özel ücretsiz arama kanalı açıldığı, sürekli güncellenen Mobil Uygulamaların devreye alındığı,
  • Hizmet Kalitesinin Artırılmasında ve İletişimin Kuvvetlendirilmesinde Örnek Bir Kurum Olmak” amacıyla Kalite Yönetim Sisteminin sürdürülebilirliğini sağlamak için gerekli çalışmaların yapılıp TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sisteminin kurum bünyesinde uygulanması için komisyon oluşturulduğu, ulusal ve uluslararası eğitimlerle personel yetkinliğinin artırıldığı, sosyal sorumluluk projelerine destek veren örnek bir kurum haline gelindiği, personele yönelik çalışmalar yapıldığı,

  hususlarında  genel bilgilendirme yapmış; GZFT-SWOT analizi yapılarak zayıf yönlerimizin geliştirilmesine ve tehditlerin azaltılmasına yönelik faaliyetleri içeren sunumlarını gerçekleştirmiştir.


BENZER HABERLER
ARA